Sunday, July 20, 2014

Macau Day 2 (Part 3): Ruins of St Paul, Senado Square

Ruins of St Paul, one of the famous landmark in Macau and one of the UNESCO World Heritage. We passed by here at the first night and surprised that it was really packed with locals and foreigners. And second day, we were here again.
 
The view from Ruins of St Paul.
Shot by my little girl. I have to adjust myself to her height or else i will get my head cut off from the photo. LOL
I can't stop laughing at this photo! Why la the hubby carried the girl like this? Like going to shit!! LOL!!!
Love this family shoot! Using Samsung Galaxy S2, edited the color and background. Hopefully it will turn nice if I get it printed.




Lovely candid shot by hubby. :)
The evening weather was good. We really enjoyed relaxing at Ruins of St Paul and observing the locals and tourists. LOL. The little girl was happily running around. :)
 
We then walked around the Senado Square and walked further to a narrow lane opposite Senado Square to dinner. Walked into a cramp and small restaurant (in fact, most of the coffee shops or restaurants in Macau are like that) for dinner. We had duck claypot rice and also chicken claypot rice. Taste wise, it was too salty for me, especially the duck claypot rice. After dinner, we walked again towards the main road and passed by Cheung Kei noodle house, which I wanted to have dinner on our first night!! Sigh...
 
We then took taxi back to hotel and called it a day. We went to Coloane Village next day! :) 

4 comments:

Anonymous said...

I have never been to Macau, so it's nice to see your pics. You have a beautiful family.

Hassan said...

Lovely Pictures <3.
Regards.
couponsvolcano.com
codeswodes.com
Mallofdiscount.comv

HAFIZUL BIN HAZIQ said...

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663
Telephone..Number:[+60]1123759663
email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq
Country:::Malaysia
[[[[di atas adalah data peribadi saya]]]]]
Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
[[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

oktrianiputri said...

Saya membawa kabar baik untuk Anda semua dan bagi orang lain untuk bersukacita bersama saya karena Allah telah mengubah hidup saya untuk yang terbaik. Nama saya Oktriani Putri dan di bawah ini adalah informasi pribadi saya.
Negara: Indonesia
Kota: Makassar
Pekerjaan: Pemilik bisnis
Email saya: oktrianiputri3@gmail.com

Saya pergi ke bank saya tahun lalu untuk mencari pinjaman sehingga saya dapat menginvestasikannya dalam bisnis saya dan saya diminta membawa agunan dan saya juga diberi tahu tingkat bunga mereka. Suku bunga bank terlalu tinggi dan saya tidak memiliki jaminan yang dibutuhkan bank, jadi, saya memutuskan untuk mencari perusahaan pinjaman swasta. Saya sedang membaca berita tentang berita sedih gempa di Maluku, Indonesia di sebuah blog. Setelah membaca berita itu, saya merasa sangat sedih atas apa yang terjadi. Jadi, gulir ke bagian komentar untuk menulis kata-kata yang membesarkan hati, di situlah saya melihat Ny. dan dia berjanji untuk memberikan pinjaman kepada siapa pun dengan tingkat bunga pinjaman yang sangat tinggi bagi mereka untuk memulai hidup mereka dari awal lagi. Dia kemudian memasukkan informasi dari perusahaannya untuk dihubungi

Namanya: Ny. EMMANUELLA BURSON
Nama Perusahaan: ALLSTATE FINANCEE
mail: allstatefinance.org@gmail.com

begitu banyak orang telah menghubungi tentang Ny. EMMANUELLA BURSON dan mereka semua telah menerima pinjaman mereka tanpa penundaan. Teman-teman saya seperti Ambar, Ratri, widya dan banyak lainnya juga meminjam dari ALLSTATE FINANCE. Jika Anda memerlukan informasi mereka sehingga Anda dapat menghubungi mereka, saya akan mengirimkannya kepada Anda. Semoga Allah terus memberkati Ny. EMMANUELLA BURSON dan seluruh FINANCE ALLSTATE untuk mengubah hidup demi kebaikan.